BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kordowski Marcin (K2 Internet S.A., Polska)
Tytuł
Obowiązkowe SEO : zaczynamy współpracę z agencją (cz. II)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2012, nr 11, s. 66-69
Słowa kluczowe
Wyszukiwarki internetowe, Optymalizacja, Marketing internetowy, Agencje reklamowe
Internet search engine, Optimalization, e-marketing, Advertising agency
Abstrakt
Praca przy wdrażaniu SEO wymaga ścisłej współpracy agencji z klientem i vice versa. Oznacza to, że koszty związane z SEO, składają się z dwóch części: tych, które są związane z honorarium agencji i tych związanych ze wdrażaniem zmian optymalizacyjnych po stronie klienta. Tego typu projekty rozciągnięte są w czasie i składają się z trzech ważnych procesów: optymalizacji technicznej serwisu, optymalizacji i budowy jego popularności poprzez pozyskiwanie odnośników do naszej strony (potocznie zwane linkowaniem - link building). Każdy z procesów składa się z wątków i przyporządkowanych im zadań. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu