BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ziółkowska-Nasińska Marta (Baker & McKenzie)
Tytuł
Czy można mieć monopol na kolor?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2012, nr 11, s. 85-87
Słowa kluczowe
Znaki towarowe, Monopol, Normy prawne, Nieuczciwa konkurencja
Trademarks, Monopoly, Legal standards, Unfair competition
Abstrakt
Imperium obuwnicze francuski projektant obuwia Christian Louboutin zbudował na genialnie prostym pomyśle marketingowym. Pomalował podeszwę buta czerwonym lakierem. Ale... świat pełen jest naśladowców i wątpliwe, czy uda mu się obronić przed sądem monopol na kolor. Procesy trwają. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu