BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jabłoński Artur (MSU Publishing)
Tytuł
Employer branding w społecznościach
Źródło
Marketing w Praktyce, 2012, nr 11, s. 88-89
Słowa kluczowe
Serwisy społecznościowe, Rekrutacja pracowników, Budowanie świadomości marki, Wizerunek pracodawcy, Budowanie marki
Social networking, Employee recruitment, Branding, Employer branding, Brand building
Abstrakt
Kiedy poszukujesz pracy, tworzenie wizerunku siebie jako eksperta - personel branding - może ten proces przyspieszyć. Ale dla skutecznej rekrutacji równie ważne, jak budowanie marki osobistej, jest budowanie wizerunku pracodawcy - employer branding. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu