BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rosa Grażyna (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Zarządzanie marką produktu na przykładzie CETC - środkowoeuropejskiego korytarza transportowego
Product Brand Management on the Example of CETC - Central European Transport Corridor
Źródło
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2010, nr 154, s. 112-119, rys., bibliogr. 2 poz.
Słowa kluczowe
Korytarz transportowy, Marka, Promocja produktu, Reklama, Public relations
Transport coridor, Brand, Product promotion, Advertising, Public relations
Uwagi
summ.
Abstrakt
Marka to: nazwa, termin, symbol, rysunek lub kombinacja tych elementów stworzona bądź opracowana w celu oznaczenia produktu (lub usługi) oraz jego odróżnienia od oferty konkurentów. Jest zespołem cech, które odróżniają produkt pozytywnie od innych. Na kreowanie marki mają wpływ dwie kategorie: tożsamość i wizerunek. Wizerunek marki odnosi się do jej odbiorcy, do sposobu, w jaki postrzega markę otoczenie, tożsamość marki zaś odnosi się do jej właściciela, do relacji wewnętrznych. (fragment tekstu)

The paper presents the essence of product brand management on the example of CETC (central european transport corridor) initiative. The paper discusses the main issues of brand management, target segments for information, contents of messages in the product positioning process, ways and instruments for communicating and creating the value of the product. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Ramowy program działań partnerów CETC, 2006, Sekretariat Techniczny CETC, Urząd Marszałkowski w Szczecinie.
  2. Sztucki T., 1998, Encyklopedia marketingu, Definicje, zasady, metody, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1689-7374
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu