BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dziewulska Dagmara (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu), Gawlikowski Michał (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu), Łazarewicz Paweł (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu), Paweł Natalia (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
Tytuł
Sondażowa diagnoza jakości administracyjnej obsługi klientów w gminnych strukturach samorządowych na przykładzie Urzędu Miejskiego w Przemkowie
A Survey Diagnosis of Administrative Quality of Customer Service in Communal Authorities on the Example of the Municipal Office in Przemków
Źródło
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2012, nr 243, s. 515-524, rys., tab., bibliogr. 6 poz.
Research Papers of Wrocław University of Economics
Tytuł własny numeru
Gospodarka lokalna w teorii i praktyce
Słowa kluczowe
Jakość, Obsługa klienta, Gmina, Administracja samorządowa
Quality, Customer service, District, Self-government administration
Uwagi
streszcz., summ.
Kraj/Region
Przemków
Abstrakt
Jakość administracyjnej obsługi interesantów gminnych struktur samorządowych może być różnie oceniana i postrzegana przez pracowników (usługodawców), ekspertów zewnętrznych (np. audytorów) oraz klientów (usługobiorców). W triadzie tych opinii najważniejsze wydają się subiektywne odczucia petentów urzędu, a ich gromadzeniu najlepiej służą badania ankietowe. Przeprowadzone wywiady osobiste wśród interesantów Urzędu Miejskiego w Przemkowie formułują wielowymiarową ocenę świadczonych usług administracyjnych i są swoistym certyfikatem jakości wystawionym przez respondentów. (abstrakt oryginalny)

Jakość administracyjnej obsługi interesantów gminnych struktur samorządowych może być różnie oceniana i postrzegana przez pracowników (usługodawców), ekspertów zewnętrznych (np. audytorów) oraz klientów (usługobiorców). W triadzie tych opinii najważniejsze wydają się subiektywne odczucia petentów urzędu, a ich gromadzeniu najlepiej służą badania ankietowe. Przeprowadzone wywiady osobiste wśród interesantów Urzędu Miejskiego w Przemkowie formułują wielowymiarową ocenę świadczonych usług administracyjnych i są swoistym certyfikatem jakości wystawionym przez respondentów. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Tkocz M., Zbierak B. [2010], Think - Wybrane i stosowane metody oceny w zarządzaniu jakością usług, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu, Jarosław.
  2. Mielecka-Kubień Z. [2004], Problemy badań sondażowych, [w:] Ocena i analiza jakości życia, red. W. Ostasiewicz, Wyd. AE we Wrocławiu, Wrocław.
  3. Kędelski M., Roeske-Słomka I. [1996], Statystyka, Wyd. AE, Poznań.
  4. Zarządzanie satysfakcją klienta - Europejski poradnik praktyka, European Primer on Customer Satisfaction Management, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Warszawa 2008.
  5. http://pl.wikipedia.org/wiki/Mystery_shopping [11.07.2011].
  6. http://pl.wikipedia.org/wiki/Audyt [11.07.2011].
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-3192
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu