- Autor
- Dziewulska Dagmara (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu), Gawlikowski Michał (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu), Łazarewicz Paweł (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu), Paweł Natalia (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
- Tytuł
- Sondażowa diagnoza jakości administracyjnej obsługi klientów w gminnych strukturach samorządowych na przykładzie Urzędu Miejskiego w Przemkowie
A Survey Diagnosis of Administrative Quality of Customer Service in Communal Authorities on the Example of the Municipal Office in Przemków - Źródło
- Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2012, nr 243, s. 515-524, rys., tab., bibliogr. 6 poz.
Research Papers of Wrocław University of Economics - Tytuł własny numeru
- Gospodarka lokalna w teorii i praktyce
- Słowa kluczowe
- Jakość, Obsługa klienta, Gmina, Administracja samorządowa
Quality, Customer service, District, Self-government administration - Uwagi
- streszcz., summ.
- Kraj/Region
- Przemków
- Abstrakt
- Jakość administracyjnej obsługi interesantów gminnych struktur samorządowych może być różnie oceniana i postrzegana przez pracowników (usługodawców), ekspertów zewnętrznych (np. audytorów) oraz klientów (usługobiorców). W triadzie tych opinii najważniejsze wydają się subiektywne odczucia petentów urzędu, a ich gromadzeniu najlepiej służą badania ankietowe. Przeprowadzone wywiady osobiste wśród interesantów Urzędu Miejskiego w Przemkowie formułują wielowymiarową ocenę świadczonych usług administracyjnych i są swoistym certyfikatem jakości wystawionym przez respondentów. (abstrakt oryginalny)
Jakość administracyjnej obsługi interesantów gminnych struktur samorządowych może być różnie oceniana i postrzegana przez pracowników (usługodawców), ekspertów zewnętrznych (np. audytorów) oraz klientów (usługobiorców). W triadzie tych opinii najważniejsze wydają się subiektywne odczucia petentów urzędu, a ich gromadzeniu najlepiej służą badania ankietowe. Przeprowadzone wywiady osobiste wśród interesantów Urzędu Miejskiego w Przemkowie formułują wielowymiarową ocenę świadczonych usług administracyjnych i są swoistym certyfikatem jakości wystawionym przez respondentów. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Tkocz M., Zbierak B. [2010], Think - Wybrane i stosowane metody oceny w zarządzaniu jakością usług, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu, Jarosław.
- Mielecka-Kubień Z. [2004], Problemy badań sondażowych, [w:] Ocena i analiza jakości życia, red. W. Ostasiewicz, Wyd. AE we Wrocławiu, Wrocław.
- Kędelski M., Roeske-Słomka I. [1996], Statystyka, Wyd. AE, Poznań.
- Zarządzanie satysfakcją klienta - Europejski poradnik praktyka, European Primer on Customer Satisfaction Management, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Warszawa 2008.
- http://pl.wikipedia.org/wiki/Mystery_shopping [11.07.2011].
- http://pl.wikipedia.org/wiki/Audyt [11.07.2011].
- Cytowane przez
- ISSN
- 1899-3192
- Język
- pol