BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kędzierska Joanna (RESOLUTIO)
Tytuł
Wieloźródłowa ocena kompetencji (3) : komunikacja procesu oceny 360 stopni
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2013, nr 1, s. 76-81, schem., tab.
Słowa kluczowe
Ocena pracowników, Metoda 360 stopni, Zarządzanie komunikacją
Employee appraisal, 360-degree feedback, Communication management
Abstrakt
Kampania informacyjna ma szczególne znaczenie, jeśli organizacja wykorzystuje metodę 360 stopni po raz pierwszy. Przemyślana, dobrze przygotowana i zrealizowana, może sprawić, że ocena stanie się narzędziem rozwojowym cieszącym się poparciem pracowników, co stanowi pierwszy krok ku pełnemu wykorzystaniu potencjału tej metody. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu