BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Klimek-Michno Katarzyna (Dziennik Polski)
Tytuł
Obsługa bez barier : działania na rzecz osób z niepełnosprawnością w Banku Zachodnim WBK - studium przypadku
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2013, nr 2, s. 28-31
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Sektor bankowy, Osoby niepełnosprawne, Studium przypadku, Bankomaty
Customer service, Banking sector, Disabled people, Case study, Cash machine
Firma/Organizacja
Bank Zachodni WBK SA
Abstrakt
"Mówiące" bankomaty, dostępny serwis transakcyjny i placówki, do których bez problemu wejdzie niepełnosprawny klient. W taki sposób Bank Zachodni WBK stara się dostosowywać do potrzeb osób z dysfunkcjami i różnymi rodzajami niepełnosprawności. Aby wszystko funkcjonowało poprawnie, potrzebne jest przełamywanie barier, nie tylko architektonicznych, lecz także mentalnych. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu