BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bachorski-Rudnicki Marek, Kroik Janusz
Tytuł
Pracownicy wiedzy a strategia CSR
Źródło
Problemy Jakości, 2011, nr 8, s. 10-14, tab.
Słowa kluczowe
Społeczna odpowiedzialność biznesu, Pracownicy wiedzy, Społeczna odpowiedzialność
Corporate Social Responsibility (CSR), Knowledge workers, Social Responsibility
Uwagi
summ.
Abstrakt
Organizacja pracodawców RP realizuje w 2011 roku projekt, w którym poszukuje się przedsiębiorców gotowych do włączenia się w akcję związaną z propagowaniem i stosowaniem zasad charakterystycznych dla społecznie odpowiedzialnego biznesu. W artykule przedstawiono wyniki badań poglądów pracowników wiedzy na temat postrzegania i uwarunkowań podejścia CSR. Badania wykazały, że jest to grupa interesariuszy skłonna wesprzeć to podejście oraz projekt realizowany przez organizację pracodawców RP.

The authors of the earlier articles in the pages of Quality Problems presented quite comprehensively the entire spectrum of conditions related to the methodology and implamentation of CSR in the operating conditions of the modern enterprise. The purpose of this action was not only to disseminate knowledge about communication projects and building public-private partnership, but to highlight the difference between the often spontaneous and formal activities carried aut by small and medium-sized enterprises, and specifically designed programs of large corporations. This condition is associated with a wider knowledge of views and expectations of the stakeholder groups the company towards CSR. Such a study was conducted in 2010 by the authors. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Raszkowska G., 2011, Pracodawcy przyjmują kodeks, Kariera i biznes, "Rzeczpospolita"
  2. Drucker P.F., Praktyka zarządzania, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 1994, s. 418
  3. Kroik J., Bachorski-Rudnicki M., 2010, Geneza i rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, "Problemy Jakości", nr 10
  4. Kroik J., Bachorski-Rudnicki M., 2011, Przedsiębiorstwo, jako obiekt społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), "Problemy Jakości", nr 3
  5. Bachorski-Rudnicki M., Realizacja koncepcji odpowiedzialności biznesu w wybranym przedsiębiorstwie, Wydział Informatyki i Zarządzania, Politechnika Wrocławska, Wrocław 2010
  6. Gustafson J., Czym jest społeczna odpowiedzialność biznesu [w] Biznes, t. 1, Zarządzanie Firmą, cz. 1, PWN, Warszawa 2007, s. 191-192
  7. Adamkiewicz-Drwiłło H.G., Konkurencyjność przedsiębiorstw w świetle uwarunkowań współczesnej gospodarki, wyd. TNOiK DOM ORGANIZATORA, Toruń 2010, s. 192
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu