BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kalinowski Marek (Uniwersytet Gdański)
Tytuł
Motywowanie do kreatywności poprzez wynagradzanie - perspektywa pracownika
Purposiveness and Ways to Motivate Creativity by Rewarding
Źródło
Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 2012, nr 114, s. 82-90
Tytuł własny numeru
Ekonomia kreatywności : jakość kapitału ludzkiego jako stymulator wzrostu społeczno-gospodarczego
Słowa kluczowe
Motywowanie pracowników, Kreatywność, Wynagrodzenie za pracę
Motivating employees, Creativity, Remuneration for work
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem niniejszego opracowania jest próba odpowiedzi na pytanie zawarte w tytule: czy warto wynagradzać pracowników za kreatywność? Autor zastosował metodę sondażu diagnostycznego, wykorzystując formularz kwestionariusza zawierającego pytania zamknięte. (fragment tekstu)

The paper presents results of research on motivating employees to creativity. They show that thet the employer use a tool to pay for creativity. Employees are intrested in using creativity, waiting for her benefit, however, both wage and non-wage benefits
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Czermiński A., Czerska M., Nogalski B., Rutka R., Apanowicz J., Zarządzanie organizacjami. Wydawnictwo Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierowanictwa, Toruń 2001, s. 341.
  2. Nęcka E., Psychologia twórczości. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2003, s. 17.
  3. Lipka A., Efektywność motywowania pracowników do kreatywności. W: Efektywność gospodarowania kapitałem ludzkim. Red. P. Bohdziewicz. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011, s. 144.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2083-8611
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu