- Autor
- Bielawa Anna
- Tytuł
- Miejsce jakości w usługach
The Place of the Quality in Services - Źródło
- Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2010, nr 17, s. 255-263, rys., tab.
- Tytuł własny numeru
- Przedsiębiorstwa w procesie zmian
- Słowa kluczowe
- Jakość, Usługi, Jakość usług
Quality, Services, Quality of services - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- W artykule zaprezentowano różne podejścia do zdefiniowania pojęcia jakość usług. Zwrócono uwagę na różnice pomiędzy usługą a wyrobem przemysłowym. Omówiono także wybrane modele jakości usług, w tym: model jakości usług wg Ch. Grönroosa, zintegrowany model jakości - model 4Q i model luk jakości usług.
This paper has started with the concept of the meaning the quality in services and has shown the differences between products and services. It has described selected models of service quality. Some of them has presented a very general, universal approach which unfortunately hasn't been useful to all kind of services, while the others authors quality of service defined by its attributes. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Czubała A., Jonas A., Smoleń T., Wiktor J.W., Marketing usług, Wolters Kluwer Polska, Kraków 2006.
- Grönroos Ch., A Service Quality Model and its Marketing Implications, "European Journal of Marketing" 1984, nr 18 (4).
- Urban W., Definicje jakości usług - różnice oraz ich przyczyny, "Problemy Jakości" 2007, nr 3.
- Cytowane przez
- ISSN
- 2080-4881
- Język
- pol