BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pawłowska Elżbieta (Politechnika Śląska), Sitko-Lutek Agnieszka (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie)
Tytuł
Jakość usług medycznych : na przykładzie publicznych zamkniętych zakładów opieki zdrowotnej
Źródło
Problemy Jakości, 2011, nr 9, s. 26-31, wykr., tab., bibliogr. 10 poz.
Słowa kluczowe
Jakość usług, Jakość usług medycznych, Usługi medyczne, Zakłady opieki zdrowotnej (ZOZ), Wyniki badań
Quality of services, Quality of medical services, Medical services, Health care institution, Research results
Abstrakt
W artykule zaprezentowano wyniki badań poziomu usług zdrowotnych, które przeprowadzono w 15 publicznych zamkniętych zakładach opieki zdrowotnej na terenie województwa śląskiego. Dokonując oceny poziomu świadczonych usług wykorzystano metodę Servqal, której celem jest pomiar poziomu satysfakcji pacjenta z otrzymanej usługi.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Gierszewska G., Romanowska M.: Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, Wyd. PWE, Warszawa 1998.
  2. Janoś - Kresło M.: Usługi Społeczne w procesie przemian systemowych w Polsce, Wyd. SGH, Warszawa 2002.
  3. Karaszewski R.:TQM teoria i praktyka, TNOiK, Toruń 2001.
  4. Kożuch B.: Zarządzanie publiczne w teorii i praktyce polskich organizacji, Wyd. Placet, Warszawa 2004.
  5. Opolski K., Dykowska G, Możdżonek M.: Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych, Wyd. Cedetu, Warszawa 2003.
  6. Skrzypek E.: Systemy zapewnienia jakości. Doświadczenia przedsiębiorstw, Wyd. UMCS, Lublin 1993.
  7. Skrzypek E.: Jakość i efektywność, Wyd. UMCS, Lublin 2000.
  8. Wolniak R., Skotnicka B.: Metody i narzędzia zarządzania jakością - teoria i praktyka, Wyd. Politechniki Śląskiej, Gliwice 2005.
  9. Wszendybył E.: Servqual - uniwersalna metoda badania jakości usług, 23 Międzynarodowe seminarium Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki. Tom: Zarządzanie, Uniwersytet Zielonogórski, Zielona Góra 2002.
  10. Wysocki S.: Menedżerskie zarządzanie publiczne, Gazeta Samorządu i Administracji, 1-14 lipca, www.umbrella.org.pl
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu