BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kleniewski Antoni
Tytuł
Kompendium wdrożeniowe : Zaangażowanie kierownictwa
Źródło
Problemy Jakości, 2012, nr 6, s. 28-31, tab., bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe
Kadra kierownicza, Systemy zarządzania, Wdrożenie systemów
Managerial staff, Management system, Implementation of systems
Abstrakt
Zaangażowanie i widoczne poparcie kierownictwa jest kluczowym czynnikiem powodzenia w realizacji każdego przedsięwzięcia, w tym wdrożenia i utrzymania funkcjonowania systemu zarządzania. Dobrym kierunkiem działania jest zapewnienie rzetelnej wiedzy najwyższego kierownictwa o wymaganiach norm - (np. rozdziału 5 normy ISO 9001) oraz zapewnienie świadomości znaczenia tych wymagań dla osiągania korzyści z funkcjonowania systemu. Brak zaangażowania kierownictwa może oznaczać brak redukcji kosztów a nawet ich zwiększenie. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Normy ISO 9001:2008 ISO 14001:2004; OHSAS18001:2007; PN-N-18001.-2004.
  2. Norma PN-EN-ISO 9004:2010 Zarządzanie mające na celu osiągania trwałego sukcesu - Podejście poprzez zarządzanie jakością.
  3. Nigel H. Croft ISO9001:2008 Small Changes Big opportunities; Sustainable Success Alert, 2009.
  4. Antoni Kleniewski, "Znaczenie, rola I zadania przedstawiciela kierownictwa", Problemy Jakości 7/2008.
  5. www.tc176.org.
  6. www.iso.org/tc176/ISO9001AuditingPractiseGroup.
  7. www.iaf.nu.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu