BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gregor Bogdan (Uniwersytet Łódzki), Gotwald Beata (Uniwersytet Łódzki)
Tytuł
Narzędzia promocji wykorzystywane przez e-księgarnie
Tools of Internet Promotion Used by e-bookshops
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2012, nr 88, s. 53-62, zdjęcia, bibliogr. 17 poz.
Tytuł własny numeru
Gospodarka elektroniczna: wyzwania rozwojowe. T. 2
Słowa kluczowe
Promocja handlowa, Marketing internetowy, Promocja jako przekaz informacyjny
Commercial promotion, e-marketing, Promotion as an information communication
Uwagi
summ.
Abstrakt
Współcześnie Internet stanowi główne medium w komunikacji marketingowej, szczególnie w odniesieniu do rynku internetowego. (...) Aby zoptymalizować działania marketingowe i zwiększyć sprzedaż, managerowie księgarni wirtualnych w coraz większym stopniu stosują działania z zakresu e-promocji. Celem niniejszego artykułu jest prezentacja i ocena działań wybranych firm w zakresie promocji internetowej na rozwijającym się rynku e-księgarskim.(fragment tekstu)

Contemporary the role of Internet promotion grows together with a growth of e-market and the amount of e-consumers. For that reason, knowing the tools of Internet promotion and the ability to use it effectively seems to be of the utmost importance. The article is aimed at presenting the way of promoting e-bookshops in Internet, analyzing it deeply and finally - evaluating. There are analyzed the cases of a few e-bookstores. They are: Empic.com, Merlin.pl, Gandalf.com.pl, Świat Książki and Selkar.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Barrow C., Brown R., Clarke L., The Successful Enterpreneur's Guidebook, 2nd Edition, London 2006.
  2. Brown B.C., The Complete Guide to E-Mail Marketing, Atlantic Publishing Group, Ocala 2007.
  3. Chaffey D., E-Business and E-Commerce Management, Pearson Education, Har-low 2007.
  4. Cunningham P., Fröschl F., Electronic Business Revolution. Opportunities and Challenges in XXI Century, Berlin - Heidelberg - New York 1999.
  5. Evans D., Social Media Marketing an Hour a Day, Wiley Publishing, Indianapolis 2008.
  6. Gotwald B., Jak zarobić w Internecie: portal społecznościowy i jego promocja, Leader-Great Publishers, Łódź 2010.
  7. Gregor B., Stawiszyński M., E-Commerce, Oficyna Wydawnicza Branta, Byd-goszcz - Łódź 2002.
  8. Kuballa J., Key Factors of Successful E-Commerce - What HP Can Learn from Dell, GRIN Verlag, Norderstedt 2006.
  9. Meermann Scott D., The New Rules of Marketing & PR, John Willey & Sons, Hoboken 2007.
  10. Puzyrkiewicz D., Błyskawiczny e-mail marketing, Złote Myśli, Gliwice 2010.
  11. Raport Internet Standard e-commerce 2011, wrzesień 2011.
  12. Raport Specjalny Internet Standard, lipiec 2011.
  13. Ratuszniak B., Empik pociesza się po Merlinie. Przejął Gandalfa za 12 mln zł, http://interaktywnie.com.
  14. Reynolds J., The Complete E-Commerce Book, Elsevier, San Francisco 2004.
  15. Saleh K., Shukairy A., Conversion Optimization. The Art and Science of Convert-ing Prospects to Customers, O'Reilly Media, Sebastopol 2010.
  16. Schniederjans M.J., Cao Q., E-Commerce Operations Management, World Scien-tific Publishing, Singapore 2003.
  17. Zafón C.R.: Cień wiatru, Muza SA, Warszawa 2007..
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu