BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kosson Grzegorz
Tytuł
Storytelling w służbie marki
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 2, s. 6-8, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe
Budowanie świadomości marki, Strategia marki, Marka
Branding, Brand strategy, Brand
Abstrakt
Jak to się dzieje, że większość prezentacji jest nudna? Źle przygotowana? Niewystarczająco dobrze przeprowadzona? Może winne jest samo podejście do prezentacji?A może prezentacje zamienić w opowieść?Zamiast sprzedawać idee, zabrać audytorium w podróż? (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. A. Applebaum, Gułag, Warszawa 2005.
  2. J. Gottschall, The Storytelling Animal. How Stories Make Us Human, New York 2012.
  3. J. Sachs, Winning The Story Wars. Why those who tell - and live - the best stories will rule the future, Boston 2012.
  4. M. Mark, C. S. Pearson, The Hero and The Outlaw. Building Extraordinary Brands Through the Power of Archetypes, New York 2001.
  5. J. Campbell, Potęga umysłu, Kraków 1994.
  6. J.Campbell, Bohater o tysiącu twarzy, Poznań 1997.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu