BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jabłoński Artur (MSU Publishing)
Tytuł
Naucz się pisać dla internautów
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 2, s. 16-18
Słowa kluczowe
Komunikowanie w internecie, Informacja w internecie, Marketing internetowy
Communication on the Internet, Information on the Internet, e-marketing
Abstrakt
Internauta nigdy nie lubił czytać i trudno go za to winić. Ekrany szybciej męczą oczy, a sama lektura trwa dłużej niż w przypadku papieru. Stąd internet się ogląda, a teksty w nim - skanuje. Co z tego wynika? Jakich zasad stylistycznych się trzymać? Czym przyciągać? (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu