BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Goławski Jarosław (Brand Support)
Tytuł
Nic się nie uda bez zaangażowania
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 2, s. 41-43
Słowa kluczowe
Marketing internetowy, Relacje z klientami, Relacje przedsiębiorstwo-konsument, Strategia marki, Budowanie świadomości marki
e-marketing, Relationships with customers, Enterprise-customer relationship, Brand strategy, Branding
Abstrakt
Wszyscy wiemy, że przyszłością marketingu jest internet, a w szczególności sieci społeczne, mobilność, kontekstowość, aktywne włączenie klienta w świat marki. Zaangażowanie to Święty Graal nowego marketingu. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. S.A. Shapiro, J.H. Nielsen, What the Blind Eye Sees: Incidental Change Detection as a Source of Perceptual Fluenc, Journal of Consumer Reasearch, 2012.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu