BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Osóbka Grzegorz (Umbrella Marketing Group)
Tytuł
Na rozstajach dróg
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 2, s. 44-46
Słowa kluczowe
Analiza trendu, Marketing społeczny, Efektywność marketingu
Trend analysis, Social marketing, Marketing efficiency
Abstrakt
Trendy to nie są mody - te szybciej przemijają i są płytsze. To też nie siły napędowe zmian strukturalnych, do których można zaliczyć demografię, makroekonomię, epidemiologię chorób cywilizacyjnych czy geopolitykę. Trendy nie leżą w obszarze niepewności - są na tyle wyraźnymi zmianami w naszym otoczeniu, że bez problemu możemy je dostrzec, zbadać i sparametryzować. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu