BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sieńkowska Ewa (Momentum Worldwide)
Tytuł
Do nastolatka przemów inteligentnie!
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 2, s. 50-51
Słowa kluczowe
Młodzież, Konsument, Profil konsumenta
Youth, Consumer, Customer profile
Abstrakt
To grupa docelowa wyjątkowo zróżnicowana, skomplikowana, niehomogeniczna. Ale nie ma znaczenia, do której subkultury chcemy przemówić. Najważniejsze to rozpoznać ich rzeczywiste potrzeby, a później przejść do takiego dialogu, jaki najsprytniejsi rodzice prowadzą w realnym życiu. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu