BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Binczewski Bartosz (Agencja Kreatywna OX Media)
Tytuł
Poważny profil, który wciąga
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 2, s. 58-59
Słowa kluczowe
Społeczna odpowiedzialność biznesu, Serwisy społecznościowe, Wizerunek przedsiębiorstwa
Corporate Social Responsibility (CSR), Social networking, Company image
Abstrakt
Firma realizując politykę odpowiedzialności społecznej, powinna prowadzić na Facebooku osobny profil poświęcony realizowanym akcjom, ze względu na wartościowe treści, które mogą silniej związać użytkownika z marką niż fun content. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu