BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jabłoński Szczepan (GMP Advertising)
Tytuł
Spróbuj zanim kupisz
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 2, s. 60-61
Słowa kluczowe
Badania reprezentacyjne, Testowanie produktów, Relacje przedsiębiorstwo-konsument, Strategia marki, Zarządzanie doświadczeniem klienta
Sampling survey, Product testing, Enterprise-customer relationship, Brand strategy, Customer Experience Management (CEM)
Abstrakt
Tysiące mimowolnych testów, jakim konsumenci poddają, niekiedy nieświadomie, nowe produkty - to podstawa działań customer experience. Utrwalane są dzięki nim relacje z marką, a także pozytywne doświadczenia związane z samymi produktami. Ta dziedzina marketingu nieustannie zyskuje na znaczeniu. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu