BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pawlak Przemysław (Lemon Sky)
Tytuł
Potencjał rzeczywistości poszerzonej
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 2, s. 66-68
Słowa kluczowe
Cele przedsiębiorstwa, Cele promocji, Benchmarking, Strategia marki
Corporate objectives, Promotional objectives, Benchmarking, Brand strategy
Abstrakt
Augmented Reality to tylko dwa słowa, które mają tysiące zastosowań. Ważne, aby wybierać te najlepsze - te, które pomogą realizować cele marki. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu