BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Winnicka-Wejs Alicja (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)
Tytuł
Wybrane cechy ofert szkoleniowych z zakresu kreatywności
Selected Features of Creativity Training Offers
Źródło
Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 2012, nr 114, s. 146-159
Tytuł własny numeru
Ekonomia kreatywności : jakość kapitału ludzkiego jako stymulator wzrostu społeczno-gospodarczego
Słowa kluczowe
Kreatywność, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Szkolenia
Creativity, Human Resources Management (HRM), Training
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedmiotem opracowania jest analiza wybranych aspektów podażowych i popytowych rynku szkoleń z zakresu kreatywności. Podstawowe problemy badawcze brzmią: Czy kreatywność jest obecna w tematyce szkoleń? Jakiego rodzaju szkolenia z zakresu kreatywności sa dostępne na rynku szkoleń w Polsce? Jakie kryteria można wykorzystać przy ich analizie? (fragment tekstu)

Selected features of creativity training offers were analysed in the study. The offers which were included, were published in the largest and most up-to-date training database on -line on the day of the survey. It was proved in the study that creativity was present as the subject matter of training sessions, and a variety of training sessions on the topic offered by companies may by analysed with respect to such features as target groups, objectives, programs, method and forms, lehgths of sessions, prices and coaches. The above mentioned offers were analysed in the study, characterizing in detail the features listed above. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Pink H.D., Całkiem nowy umysł. Wydawnictwo Poligraf, Brzezia Łąka 2009, s. 14.
  2. Winnicka-Wejs A., Badanie rynku szkoleń. W: Kreatywność i rutyna w działalności personalnej. Granice HR-owego kreacjonizmu. [aut. A. Lipka, M. Król, A. Winnicka-Wejs] Difin, Warszawa 2012, s. 56.
  3. Lipka A., Treningi twórczości dla menedżerów i specjalistów personalnych. W: Kreatywność i rutyna w działalności personalnej. Granice HR-owego kreacjonizmu. [aut. A. Lipka, M. Król, A. Winnicka-Wejs] Difin, Warszawa 2012, s. 22.
  4. Piotrowski K., Konstruowanie treningów twórczości: rozpoznanie, planowanie, monitorowanie, przewodzenie. W: Treningi w szkole wyższej. Red. K. J. Szmidt. Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, Łódź 2005, s. 46-49.
  5. Nęcka E., Proces twórczy i jego ograniczenia. Oficyna Wydawnicza ,,Impuls", Kraków 1995.
  6. Urban M., Niekonwencjonalne metody szkoleniowe czyli jak uatrakcyjnić zajęcia. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Sopot 2009.
  7. Góralski A., Reguły treningu twórczości. Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, Warszawa 2010, s. 60.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2083-8611
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu