BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Berłowski Paweł
Tytuł
Żak na placówce : Programy współpracy ze studentami przy promocji wizerunku dobrego pracodawcy
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2013, nr 2, s. 42-45, przypisy
Słowa kluczowe
Budowanie świadomości marki, Wizerunek pracodawcy, Studenci, Rekrutacja pracowników
Branding, Employer branding, Students, Employee recruitment
Abstrakt
Pracodawcy rekrutujący absolwentów często docierają z informacją o sobie do potencjalnych kandydatów poprzez ambasadorów, czyli studentów, którzy reprezentują na uczelniach ich markę. Jest to rodzaj kontraktu: młodzi ludzie zyskują możliwość lepszego poznania firmy i wykazania się swoim zaangażowaniem i umiejętnościami, a pracodawcy - zaangażowanych pośredników. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. P. Berłowski, Młode talenty. Program Discover Talent PwC, Personel i Zarządzanie nr 2/2013.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu