BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Modrzewski Przemysław
Tytuł
Przez subskrypcję do sukcesu
Through subscription to success
Źródło
Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie, 2007, nr 3, s. 35-39, bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe
Sprzedaż internetowa, Handel elektroniczny, Relacje z klientami, Strategia sprzedaży
Internet sale, e-commerce, Relationships with customers, Sales strategy
Uwagi
streszcz., summ.
Firma/Organizacja
Allegro.pl
Abstrakt
Konkurencja sprawia, że właściciele witryn e-commerce sięgają coraz częściej po narzędzia budowy relacji z klientami, jako sposób na utrzymanie się na rynku i zwiększenie przychodów. Jednym z nich jest forma listy mailingowej, zwanej popularnie newsletterem. Jednak nieprzemyślane wykorzystanie tego narzędzia może spowodować czasem więcej szkód niż korzyści. Autor pokazuje na przykładzie amerykańskiej firmy Agora, jak dobre wykorzystanie newslettera przyczynia się do zwiększenia sprzedaży. (abstrakt oryginalny)

Competition causes the owners of e-commerce websites to reach more and more often for tools in order to build relations with their customers as a way to persevere on the market and to increase the profits. One of the tools is a form of a mailing list, popularly known as a newsletter. However, a hasty use of this tool may create more damage than benefit. The author shows on the example of an American company Agora, how putting newsletter to a good use increases sales. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Domaszewicz Z., Obroty Allegro równe hipermarketom, "Gazeta Gospodarka" [on-line], http: //gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,52981,3854653.html, [12,07,2007].
  2. Grzesiak P., Uruchomiamy własny e-biznes, http://www.mi.com.pl/artykuł.php?id=5889 [12,07,2007].
  3. Marketing interaktywny 2006, (badania), Geminus S.A., czerwiec 2006.
  4. http://www.addisonwiggin.com/dr.html, [12,07,2007].4
  5. http://books.mequoda.com/dr_casestudy_landing.html [12,07,2007].
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1896-656X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu