BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kędzierska Ilona (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Marketing partnerski jako wstęp do partnerstwa
The Relationship Marketing as an Introduction of Partnership
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2011, nr 24, s. 63-73, bibliogr. 4 poz.
Tytuł własny numeru
Gospodarka, zarządzanie, środowisko
Słowa kluczowe
Marketing, Marketing partnerski, Partnerstwo biznesowe, Partnerstwo przedsiębiorstw
Marketing, Partnership marketing, Business partnership, Partnership of companies
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Współczesna gospodarka wymaga od jednostki gospodarczej ścisłej współpracy z jej otoczeniem. Pozwala to bowiem na podniesienie jej konkurencyjności, wzmocnienie bądź utrzymanie pozycji rynkowej oraz zdobycie nowego grona nabywców. Umocnienie więzi jest możliwe dzięki wprowadzeniu marketingu partnerskiego. Często staje się on początkiem dla powstawania relacji czysto partnerskich, a także wspiera ich rozwój i intensywność. Celem niniejszego artykułu jest pokazanie marketingu partnerskiego jako pierwszego kroku do nawiązania partnerstwa - zarówno między firmą a klientem, jak również pomiędzy przedsiębiorstwem a organizacją państwową czy dwoma prywatnymi jednostkami gospodarczymi. (abstrakt oryginalny)

Present economy requires close cooperation with the environment of an entity. It allows to increase its competitiveness, strengthen or maintain the market position as well as acquire a new group of purchasers. Strengthening the bonds is possible thanks to introducing the relationship marketing. Often it becomes the beginning of the existence of the partner relations and supports their development and fostering. The main aim of the article is to show the relationship marketing as a first step towards establishing the partnership, not only between the entity and a customer but also between the entity and a state organization or two private companies. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Gordon H., Relacje z klientem. Marketing partnerski, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001.
  2. Kempny D., Logistyczna obsługa klienta, PWE. Warszawa 2001.
  3. Rudawska E., Marketing partnerski - nowe wyzwanie marketingu w XXI wieku, w: Podstawy marketingu, red. J. Karwowski, Wydawnictwo Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu w Szczecinie, 2003.
  4. Mały słownik języka polskiego, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1997.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2080-4881
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu