BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Niemeyer Frank (Prof. Roll & Pastuch - Management Consultans), Kraus Maciej (Fern Partners), Nowakowska Martha (Fern Partners)
Tytuł
11 największych błędów w zarządzaniu cenami usług finansowych : jak ich unikać?
Źródło
Gazeta Bankowa, 2012, nr 12, s. 88-91, rys., tab.
Słowa kluczowe
Usługi finansowe, Zarządzanie cenami, Sektor bankowy, Strategia rynkowa, Strategia banku
Financial services, Administered prices, Banking sector, Market strategy, Banking strategy
Abstrakt
Niejasna sytuacja ekonomiczna, możliwy kryzys kredytowy klasy średniej oraz możliwy wzrost liczby upadłości konsumenckich - to główne problemy, z którymi obecnie muszą borykać się banki. Dodatkowo kolejne obszary działalności sektora bankowego obejmowane są coraz ostrzejszymi regulacjami. W odpowiedzi na nie banki skupiają się na dostosowywaniu się do szybko zmieniających się realiów rynkowych, zapominając o spójnej strategii marketingowej oraz tak ważnym elemencie marketingu jak zarządzanie cenami. Autorzy artykułu prezentują najczęstsze błędy banków z zakresu zarządzania cenami usług finansowych oraz alternatywne ich rozwiązania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu