BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Polak Krzysztof (Semiotic Solutions Polska)
Tytuł
Elf z siłą wodospadu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 3, s. 6-8, rys.
Słowa kluczowe
Strategia marketingowa, Analiza trendu, Polityka marketingowa
Marketing strategy, Trend analysis, Marketing policy
Abstrakt
Dzisiejsza komunikacja marketingowa często korzysta z opozycji naturalne v. sztuczne, żeby zakomunikować naturalność produktu. Oczywistym tego przykładem jest wszechobecna strategia, którą nazwać można odejmowaniem szkodliwego. Samo negowanie sztuczności marki czy produktu lokuje ją w obszarze natury i naturalności. Obserwując wykorzystywane w komunikacji sposoby, formy, symbole i kody, widzimy, że rynek zmierza w kierunku konkurowania naturalnością. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu