BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Potempa Karolina (Planet PR)
Tytuł
Marka zawsze opowiada
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 3, s. 9-11
Słowa kluczowe
Budowanie świadomości marki, Strategia marki, Marka
Branding, Brand strategy, Brand
Abstrakt
Storytelling, czyli umiejętność tworzenia angażujących narracji, wykorzystują nie tylko wielkie koncerny i marki z tradycjami. Po ciekawe opowieści sięgają także mniejsze podmioty, próbując stworzyć magię, którą oczarują klienta. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu