BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wójcicki Piotr (Buzz Media)
Tytuł
Zwrot w stronę rekomendacji
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 3, s. 12-14
Słowa kluczowe
Rekomendacje, Strategia marketingowa, Zarządzanie doświadczeniem klienta
Recommendation, Marketing strategy, Customer Experience Management (CEM)
Abstrakt
Grzechem marketerów byłoby niedocenienie rosnącej roli rekomendacji. Konsumenci chcą wchodzić w interakcje z markami, chcą otrzymywać od firm produkty i dodatkowe informacje po to, by dzielić się opiniami ze swoimi znajomymi. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu