BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Skorwider Małgorzata (Grupa ClickAd Sp. z o.o., Warszawa)
Tytuł
Złotówka w mediach społecznościowych
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 3, s. 15-17
Słowa kluczowe
Media społecznościowe, Marketing internetowy, Reklama w internecie, Stopa zwrotu kapitału
Social media, e-marketing, Internet advertising, Return on Investment (ROI)
Abstrakt
Reklamodawcy oczekują po kampaniach prowadzonych w portalach społecznościowych szybkich, wysokich oraz mierzalnych w prosty sposób zysków. Oczekiwanie uzasadnione, ale czy realne? (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu