BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Strzyżewski Marcin (Gry - Onet.pl)
Tytuł
Grać każdy może
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 3, s. 18-19
Słowa kluczowe
Gry komputerowe, Analiza trendu, Nowe technologie
Computer games, Trend analysis, High-tech
Abstrakt
Rozrywka elektroniczna przynosi coraz większe zyski. Przegoniła pod tym względem przemysł fonograficzny i filmowy. Nastąpiło istotne zwiększenie grupy docelowej, która się zresztą coraz bardziej i bardziej różnicuje. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu