BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kret Łukasz (Grupa ClickAd Sp. z o.o., Warszawa)
Tytuł
Namierzony, zachęcony
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 3, s. 20-22, rys.
Słowa kluczowe
Aplikacje internetowe, Marketing internetowy, Lokalizacja obiektów handlowych, Geolokalizacja
Internet application, e-marketing, Trade centres location, Geolocalization
Abstrakt
Idea geolokalizacji w marketingu znana jest od dawna i nic dziwnego, że budzi coraz większe zainteresowanie. W połączeniu z technologiami mobilnymi geolokalizacja stanie się przyszłością rynku e-commerce. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu