BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ossowski Maciej (GetResponse)
Tytuł
Nowi klienci z newslettera
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 3, s. 27-29
Słowa kluczowe
Direct mail, Marketing internetowy, Strategia marketingowa
Direct mail, e-marketing, Marketing strategy
Abstrakt
Czy zetknąłeś się ze stwierdzeniem, że e-mail marketing nie może ci się przydać do pozyskania nowych klientów, bo zależy od zgody odbiorców na twój newsletter? Jeśli tak, zapomnij na chwilę o tej obiegowej opinii i poświęć czas na lekturę. E-mail marketing może służyć jako tanie i skuteczne źródło akwizycji nowych klientów - przekonam cię o tym! (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu