BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Grygierek Roman (Inis Sp. z o.o.)
Tytuł
To warto wiedzieć o kampaniach
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 3, s. 31-34, rys.
Słowa kluczowe
Direct mail, Marketing internetowy, Strategia marketingowa, Kampanie reklamowe
Direct mail, e-marketing, Marketing strategy, Advertising campaign
Abstrakt
Za skutecznością e-mail marketingu przemawiają statystyki i badania poczty elektronicznej rok do roku realizowane przez SARE. Ale nie wolno zapominać, że wiele różnych czynników ma wpływ na efekty kampanii e-mailingowych. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu