BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Michalski Marcin (Cube Group S.A.)
Tytuł
Cel - bazy zewnętrzne!
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 3, s. 35-37
Słowa kluczowe
Direct mail, Marketing internetowy, Strategia marketingowa, Bazy danych
Direct mail, e-marketing, Marketing strategy, Databases
Abstrakt
W branży dużo mówi się o gromadzeniu własnej bazy oraz komunikacji do niej, korzystając głównie z wiodących systemów do e-mail marketingu w Polsce. Trzeba jednak pamiętać, że w tej formie promocji ważne są nie tylko wysyłki do bazy własnej, ale przede wszystkim do baz zewnętrznych. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu