BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nowak Jarosław (Mail-Media)
Tytuł
Strategia e-mailowa w e-commerce
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 3, s. 38-39
Słowa kluczowe
Direct mail, Marketing internetowy, Strategia marketingowa, Handel elektroniczny
Direct mail, e-marketing, Marketing strategy, e-commerce
Abstrakt
Polacy Kupują w sieci coraz chętniej i więcej. Naprzeciw ich oczekiwaniom wychodzą kolejne nowo powstające e-sklepy. Jakie narzędzia powinni wykorzystywać sprzedający w internecie, by docierać do klientów? (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu