BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Błażewicz Grzegorz (Benhauer & SALES)
Tytuł
Algorytmy obsłużą nas lepiej
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 3, s. 40-42
Słowa kluczowe
Direct mail, Marketing internetowy, Strategia marketingowa
Direct mail, e-marketing, Marketing strategy
Abstrakt
Czym właściwie jest Revenue Performance Management? To możliwość wykorzystania danych transakcyjnych związanych z konkretnym klientem do personalizowania akcji marketingowych, które zwiększają ilość zakupów, retencje i lojalność klienta. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu