BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hartman Jan (Uniwersytet Jagielloński w Krakowie)
Tytuł
Marketing w skrzynce
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 3, s. 46-47
Słowa kluczowe
Direct mail, Marketing internetowy, Strategia marketingowa
Direct mail, e-marketing, Marketing strategy
Abstrakt
Skrzynka e-mailowa to miejsce bardzo prywatne. Wrzucając coś do niej obcej osobie, trzeba zachowywać się uprzejmie i delikatnie, tak jak podczas wizyty w czyimś domu. Z racji tej wrażliwości i prywatności medium, którym jest e-mail marketing, powinno być stosowane z daleko posuniętą empatią i wyczuciem psychologicznych aspektów posługiwania się przez ludzi usługą e-mail. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu