BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lech-maciejewska Marta
Tytuł
Renesans reklamy display
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 3, s. 48-50
Słowa kluczowe
Reklama, Reklama w internecie, Technologie internetowe, Marketing internetowy
Advertising, Internet advertising, Internet technologies, e-marketing
Abstrakt
Internetowa reklama display przeżywa renesans. W dużej mierze dzięki rozwojowi platform AdEx i technologii Real Time Bidding. Jakkolwiek sformułowania te brzmią w pierwszym momencie nieco technicznie, to jednak dotykają wręcz sedna i filozofii e-marketingu. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu