BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kotarbiński Jacek (POPAI Poland, The Global Association for Marketing at-Retail)
Tytuł
Jak kupujemy 8 marca
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 3, s. 51-54
Słowa kluczowe
Strategia zakupów, Sprzedaż, Sprzedaż internetowa, Kobieta, Mężczyzna, Zakupy online
Purchasing strategy, Sale, Internet sale, Woman, Men, Online shopping
Abstrakt
Niewątpliwie w przypadku e-commerce fizyczna bezosobowość transakcji jest negatywnie odczuwana przede wszystkim przez kobiety. Mężczyźni uważają, że zakupy online są wygodnym i efektywnym sposobem na zaspokojenie potrzeb. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu