BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Janiak Szymon (Grupa Trinity SA)
Tytuł
Raport branżowy udostępnię
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 3, s. 55-57
Słowa kluczowe
Raport roczny przedsiębiorstwa, Polityka informacyjna, Strategia marketingowa
Annual report of the company, Information policy, Marketing strategy
Abstrakt
Fundamentalną decyzją przy tworzeniu strategii dla raportu branżowego jest określenie celów, które chce się za jego pomocą zrealizować. Raporty mogą wspierać zarówno działania marketingowe, jak i wizerunkowe. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu