BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Busiło Mariusz
Tytuł
Reklama porównawcza - nie dla amatorów
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 3, s. 76-77
Słowa kluczowe
Reklama, Strategia reklamy, Reklama porównawcza, Regulacje prawne
Advertising, Advertising strategy, Comparative advertising, Legal regulations
Abstrakt
Reklama porównawcza, mimo iż kusząca, nie jest sztuką łatwą i wymaga profesjonalnego zaplanowania i realizacji uwzględniającej opinie prawnika. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu