BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Turska Renata (LOYCON SP. z o.o., Polska)
Tytuł
Trendy w lojalności na 2013
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 3, s. 82-83
Słowa kluczowe
Programy lojalnościowe, Lojalność klientów, Strategia marketingowa
Loyalty programs, Customer loyalty, Marketing strategy
Abstrakt
Program lojalnościowy dawno już przestał być ekskluzywnym wyróżnikiem marki, co gorsza stał się "must have", do tego często pozbawionym emocji. Karta + punkty + nagroda = nuda. Dzisiaj, kiedy w ciągu jednego dnia można osiągnąć poziom miliona wpisów na Twitterze, liczy się przede wszystkim szybkość. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu