BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Tkaczyk Paweł (MIDEA)
Tytuł
Grywalizacja na usługach lojalności
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 3, s. 84-85
Słowa kluczowe
Programy lojalnościowe, Lojalność klientów, Strategia marketingowa, , Grywalizacja
Loyalty programs, Customer loyalty, Marketing strategy, , Gamification
Abstrakt
Najogólniej lojalność każdego klienta opisałbym jako jego wysiłek w kierunku preferencji. Oznacza to, że twój lojalny klient podejmuje jakiś wysiłek, by wybrać (kupić) właśnie twój produkt. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu