BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Deszczka Dariusz (Sodexo Motivation Solutions)
Tytuł
Jak nagrodzić kontrahentów
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 3, s. 90-92
Słowa kluczowe
Programy lojalnościowe, Lojalność klientów, Strategia marketingowa
Loyalty programs, Customer loyalty, Marketing strategy
Abstrakt
Niewątpliwie cenny dla każdej firmy jest ten partner biznesowy, który regularnie powraca do marki. Lojalny kontrahent nie tylko systematycznie sięga po określone produkty czy usługi, ale też poleca markę w swoim otoczeniu. Jak osiągnąć taki stan? (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu