BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pisarik Marek ("Motive" Agencja Reklamowa)
Tytuł
Jak przywiązywać - praktyczne porady
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 3, s. 93-94
Słowa kluczowe
Programy lojalnościowe, Lojalność klientów, Strategia marketingowa
Loyalty programs, Customer loyalty, Marketing strategy
Abstrakt
Autor artykułu prezentuje dekalog dobrych praktyk, dzięki którym łatwiej budować lojalność klienta względem marki. Radzi, między innymi, wyróżnianie marki ciekawymi nagrodami dla uczestników programów lojalnościowych, konsekwencje w przyjętych zasadach, a także odwzajemnioną lojalność wobec klientów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu