BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Isakow Anna (SMSAPI)
Tytuł
Lojalność z SMS-em
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 3, s. 100-102
Słowa kluczowe
Programy lojalnościowe, Lojalność klientów, Strategia marketingowa, Short Message Service (SMS)
Loyalty programs, Customer loyalty, Marketing strategy, Short Message Service (SMS)
Abstrakt
Kanał SMS jeszcze do niedawna postrzegany wyłącznie jako kolejne medium, staje się obecnie ważnym elementem strategii marketingowej, w której najistotniejsze jest budowanie trwałych relacji z klientem. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu