BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Antkowiak Paweł (Albedo Marketing Sp. z o.o.)
Tytuł
Z lojalności w społeczność
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 3, s. 103-104
Słowa kluczowe
Programy lojalnościowe, Lojalność klientów, Strategia marketingowa
Loyalty programs, Customer loyalty, Marketing strategy
Abstrakt
Społecznościowe tendencje w sieci coraz częściej wpływają na założenia i ostateczny kształt programów lojalnościowych. W przyszłości budowanie przewagi konkurencyjnej może skupić się bardziej na przynależności do danego środowiska i możliwość interakcji z innymi uczestnikami niż na atrakcyjność nagród w programach. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu