- Autor
- Szafrański Bohdan
- Tytuł
- Smartfony i segmentacja klientów
- Źródło
- Bank, 2013, nr 3, s. 70-73, il.
- Słowa kluczowe
- Bankowość elektroniczna, Telefonia komórkowa, Technologie mobilne, Przewaga konkurencyjna
E-banking, Mobile phone, Mobile technologies, Competitive advantage - Abstrakt
- Coraz powszechniejsze korzystanie z tabletów i notebooków, jak również wielofunkcyjność telefonów komórkowych sprawiają, że wkrótce praktycznie każdy klient banki będzie mógł korzystać z mobilnego dostępu do oferty. W artykule omówiono zagadnienia związane z wykorzystywaniem nowych technologii przez banki.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1230-9125
- Język
- pol