BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szafrański Bohdan
Tytuł
Smartfony i segmentacja klientów
Źródło
Bank, 2013, nr 3, s. 70-73, il.
Słowa kluczowe
Bankowość elektroniczna, Telefonia komórkowa, Technologie mobilne, Przewaga konkurencyjna
E-banking, Mobile phone, Mobile technologies, Competitive advantage
Abstrakt
Coraz powszechniejsze korzystanie z tabletów i notebooków, jak również wielofunkcyjność telefonów komórkowych sprawiają, że wkrótce praktycznie każdy klient banki będzie mógł korzystać z mobilnego dostępu do oferty. W artykule omówiono zagadnienia związane z wykorzystywaniem nowych technologii przez banki.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu