BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wardaszko Maciej (Oracle Consulting)
Tytuł
Cena dobrego kontaktu
Źródło
Bank, 2013, nr 3, s. 80-81, rys.
Słowa kluczowe
Klient, Efektywna obsługa klienta, Obsługa klienta, Relacje z klientami, Banki
Customer, Efficient Consumer Response (ECR), Customer service, Relationships with customers, Banks
Abstrakt
W języku polskim trudno o znalezienie dobrego odpowiednika dla sformułowania customer experience. Najłatwiej je zdefiniować jako spójny zespół procesów, narzędzi oraz mechanizmów zarządzania jakością do marketingu, sprzedaży i obsługi w każdym możliwym kanale kontaktu klienta z bankiem. Znacznie trudniej nadać znaczenie temu pojęciu, patrząc z perspektywy klienta, gdzie wszystkie wymienione komponenty razem składają się na coś ulotnego, coś co sprawia, że jeden bank z chęcią polecimy swoim znajomym, a nawet odczuwamy rodzaj dumy z bycia jego klientem, z innym zaś czujemy się związani wyłącznie poprzez umowę kredytu hipotecznego. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu